Головна » Файли » Мои файлы

Вісник ГДПУ 3
[ Викачати з сервера (293.0 Kb) ] 30.04.2009, 22:21

Зміст

 

ВОЛОШИНА Н. ЗМІСТ І СТРУКТУРА ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ

В 12-РІЧНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

ОДИНЕЦЬ І.В. ВЧИТИ ЧИТАТИ, ВЧИТИ РОЗУМІТИ ПРОЧИТАНЕ. (ДЕЯКІ ПИТАННЯ

НАСТУПНОСТІ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ МІЖ ПОЧАТКОВОЮ І СЕРЕДНЬОЮ ШКОЛОЮ).

КАЛІШ В.А., СОБКО В.О. РОБОТА НАД МОВОЮ ХУДОЖНЬОГО

БАЗИЛЬ Л.О. СПРОБИ ТЕОРЕТИЧНОГО ОБГРУНУТВАННЯ ВИКЛАДАННЯ

ЛІТЕРАТУРИ У МЕТОДИЧНІЙ СПАДЩИНІ О.БІЛЕЦЬКОГО

ГОРДІЙ Н.М. ІСТОРИЧНИЙ ПОГЛЯД НА ДИТЯЧУ ЛІТЕРАТУРУ В

ПЕДАГОГІЧНІЙ ЖУРНАЛІСТИЦІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ- ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

КОСТРУБА С. НАСТУПНІСТЬ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ МІЖ ОСНОВНОЮ ТА

ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ

ГОГОЛЬ Н.В. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПЕЙЗАЖНИМИ ТВОРАМИ

(НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ОПИСУ М.В.ГОГОЛЯ “ЧУДОВИЙ ДНІПРО”)

ДАВИДЕНКО Г.Й. КОМПАРАТИВІСТСЬКИЙ АНАЛІЗ: МЕТОДИЧНИЙ

АСПЕКТ, НАПРЯМКИ І НОВЕ БАЧЕННЯ

ГРАДОВСЬКИЙ А. МІСЦЕ І РОЛЬ КОМПАРАТИВІЗМУ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОГО

КУРСУ СЛОВЕСНОСТІ

КУЗНЄЦОВА Г.П. КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ОДНОФАБУЛЬНИХ  БАЙКОВИХ ТВОРІВ

БАБЕНКО К.П. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО КОМПАРАТИВНОГО

ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ СКУПОГО У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

ЖИЛА С. МИСТЕЦЬКІ АНАЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ

ЛІТЕРАТУРИ (РОЗДУМИ НАД ПРОЕКТОМ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ)

СЄРИХ Л. ІНТЕГРАЦІЯ ВИДІВ МИСТЕЦТВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ

ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ

ЛОГВИНЕНКО Н.М. ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ ФОЛЬКЛОРУ

СКИБА О.В. ВИВЧЕННЯ НАРОДНОПОЕТИЧНИХ ДЖЕРЕЛ ТВОРЧОСТІ Т.ШЕВЧЕНКА

БАРАН-САБАТ Г.П. ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ КАЗКИ І.ФРАНКА

"ЯК ЗВІРІ ПРАВУВАЛИСЯ  З ЛЮДЬМИ"

ТЮТЮННИК Л.І. ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З УКРАЇНСЬКИМ ПОБУТОМ

ПРИВАЛОВА С.П. ФОЛЬКЛОР У ЗМІСТІ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ

МЕНШІЙ А.М. ХУДОЖНІ БІОГРАФІЇ Ю.ХОРУНЖОГО У СТРУКТУРІ ШКІЛЬНОЇ

ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ

РОМАЩЕНКО Л.І. СИНТЕЗ ІСТОРИЧНОЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ ПРАВДИ В РОМАНІ-ХРОНІЦІ

ПАРХЕТА Л.П. СЛОВО ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ Й ВИХОВАННЯ

ОСОБИСТОСТІ В ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО

САДОВНІКОВА О.П. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ

СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ТВОРЧОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

КОВАЛЬЧУК Г.В., БОРОДІНА К.І.., КАУТВ.В. ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ МАТЕРІАЛІВ В

ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ТА ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ (ПРИ ВИВЧЕННІ ЗООЛОГІЇ)

ЛУЧКІНА Л.В. РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ

ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

ЗЕМКА О.І. ДО ПИТАННЯ ПРО РОБОТУ НАД МОВОЮ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ У П’ЯТОМУ КЛАСІ

ТЕРЕХОВА В.А. ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ

ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

ДИГА Н.В. ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ

ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТВОРУ В.МАЛИКА “ФІРМАН СУЛТАНА”

(УРИВОК “ПОБОЇЩЕ В СІЧІ”) У 8 КЛАСІ

ГАВРИЛОВА Г.П. ПРОБЛЕМА НАРОДОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ

ТВОРІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ГРИНЕВИЧ В.Й. РОЛЬ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У СИСТЕМІ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ

ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

ДЯТЛЕНКО Т.І. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПЕЙЗАЖЕМ У ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ

КОВАЛЬЧУК Г.С., КОВАЛЬЧУК І. ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДІЮЧОЇ ПРОГРАМИ

З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ЛЮРІНА Т. ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ  УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНОЗНАВСТВА

ПАЛАМАРЧУК Л. ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СОЦІАЛЬНОМУ  ВИХОВАННІ УЧНІВ

СЕМЕНОГ О.М. ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ

У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

ІВАТЬО Н. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ЛІТЕРАТУРИ З ІНШИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ПРЕДМЕТАМИ

ГУРЕЦЬ М.П., ЗАЇКА В.В. „ЕНЕЇДА” І.КОТЛЯРЕВСЬКОГО І ПРОБЛЕМИ УКРАЇНСЬКОГО ЕПОСУ

ПІДОПРИГОРА С. ТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ МОВИ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ У ШКОЛІ

ЧЕРНІЙ В.С. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЛЮДСЬКИХ

ВЗАЄМИН У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ

ДРАЧУК Л.І. МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО

НАРОДУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ

ШУЛЯР В.І. ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ

ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТИ

БІЛЯСНИК М.Д. РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ

ЛІТЕРАТУРИ КРУПНО-БЛОЧНОЮ СИСТЕМОЮ

ДАНИЛЬЧЕНКО І.Г. ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙ

СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ

ТИМОЩУК Н., КИШ М. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОМАНУ В.БАРКИ

"ЖОВТИЙ КНЯЗЬ" У ЗАГАЛЬНОСВІТНІЙ ШКОЛІ

СИТЧЕНКО А.Л. ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО АНАЛІЗУ

Категорія: Мои файлы | Додав: damar
Переглядів: 1676 | Завантажень: 287 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]