Роль смайлів у онлайн-комунікації - Особливості сучасної комунікації - Курсові, дипломні та магістерські - Каталог статей - Наша освіта
Головна » Статті » Курсові, дипломні та магістерські » Особливості сучасної комунікації

Роль смайлів у онлайн-комунікації

Із початком комп’ютерного століття людське спілкування змінилося: створюються нові способи та засоби передачі інформації. Одним із таких можна вважати смайл.

Смайлом називається ідіограма, яка відображає емоцію [19]. Складається він із різних символів, у тому числі й службових. Своє поширення смайл отримав в Інтернеті й SMS, однак останнім часом  він функціонує і в інших сферах спілкування.  Широкої популярності смайли набули через зручність вставлення у повідомлення, зрозумілість та можливість вираження текстом.

У 1982 році фахівець із комп’ютерів Скот Фальман створив значок для відображення емоції – посмішки, використавши його в електронному листі. Він рекомендував дивитися на нього, схиливши голову вбік [27].

Із того часу кількість таких ідіограм значно зросла, і тепер їх поділяють на текстові, прості (у вигляді малюнків) та анімовані (рухливі
зображення) [12].

Властивість смайлів відображати емоції інколи критикують, вказуючи на те, що вони занадто спрощують повідомлення, а, крім того, маючи гарний вигляд, досить легко замінюють жарт [27].

Так чи інакше, смайли допомагають тоді, коли лист пишеться нашвидку, і надають, на нашу думку, електронному повідомленню естетичного забарвлення.

Категорія: Особливості сучасної комунікації | Додав: damar (09.03.2008) | Автор: Мареев Дмитрий Анатолиевич E W
Переглядів: 685 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]