Головна » Статті » Курсові, дипломні та магістерські » Магістерська

Список використаних джерел

1.     Александрова Н.В., Тарабанова В.А., Эйдемиллер Э.Г. Коммуникативная компетентность эффективность в профессии (когнитивно-поведенческая модель социально-психологического тренинга менеджеров и врачей) // Журнал практического психолога. - 1999. - №7-8.

2.     Ананьев Б. О проблемах современного человекознания. – Санкт-Петербург. Серия: Мастера психологии, 2001. - 275 с.

3.     Аникеева Н.П. Обучение школьников способам общения // Психологический климат в коллективе. - М.: Просвещение, 1989. -
С. 131-183.

4.     Бабенко О, Кравченко О. В усному мовленні – сленг // Урок української. – 2004. - № 11-12. – С.21-24.

5.     Бакуленко Л. Про традиції і розвиток жаргону в Україні // Рідний край. -  2002. - № 2 (7). – С.15-17.

6.     Баулина М. Великий и могучий сленг // Здоровье школьника. - № 1. – 2008. – С. 15-16.

7.     Береговская Э. М. Молодёжный сленг: формирование и функционирование // Вопросы языкознания. – 1996. - № 3. – С.38-39.

8. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень. – К.: Вища школа, 1997. –
216 с.

9.     Біляєв О. М. Лінгводидактика рідної мови: Навчально-методичний посібник. – К.: Генеза,  2005. – 180 с.

10.                       Біляєв О.М., Мельничайко В.Я., Пентилюк М.І., Передрій Г.Р.,
Рожило Л.П. Методика вивчення рідної мови в школах. – К.: Рад. школа, 1987.

11.                       Біляєв О., Симоненкова Л., Скуратівський Л., Шелехова Г. Концепція навчання державної мови в школах України.// Дивослово. – 1996. -
№ 1. – С. 16-21

12.                       Біляєв О.М. Сучасний урок рідної мови. – К.: Рад.школа, 1981.

13.                       Бадак А. Захлопни коробочку! Анализ школьного сленга // Школьный психолог, № 27–28–2004. – С. 6-7.

14.                       Бессонова Т.П. Особенности развития ребенка в неблагополучной семье // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. – №1. – С.39-41.

15.                       Боган М. Кросворд „Антижаргонний” // Українська мова та література. – 2002. - № 8. – С.5.

16.                       Бойко Н. Експресивна лексика та її лексикографічна інтерпретація // Дивослово. – 2000. - № 7. – С. 19-23.

17.                        Большая энциклопедия Кирилла и Мефодия 2003 (2 CD).

18.                       Виктор Гюго. Собрание сочинений в шести томах. Т. 3. Отверженные. – М.: Издательство «Правда», 1988. – 560 с.

19.                       Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О. В. Скрипченко,            Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук  та ін. – К.: Просвіта, 2001. –                 С. 188-189.

20.                       Волкова І. Мовна і мовленнєва компетенція у психолінгвістичній проекції на методику навчання української мови // Рідна школа. –
2006. - № 1. – С. 48-50.

21.                       Ворзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості // Українська мова і література в школі. – 2007. - № 2. – С.9-13.

22.                       Гальперин И.Р. О термине „сленг” // Вопросы языкознания. – 1956. -
№ 6. -  С.107-114.

23.                       Головин Б.Н. Основы культуры речи. – М.: Высшая школа, 1980. – 335 c.

24.                       Голубков С.В. Особенности организации педагогического общения при различных типах профессионального отношения учителя: Автореф. дис. … канд. психол. наук. - М., 2001. - 20 с.

25.                       Гонтар, В. У світі цікавої лексикології та фразеології: (ігрові вправи з творчим завданням для учнів 5-6 класів) // Українська мова і література в школі. – 2004. - № . – С.30-32.

26.                       Горбатенко І.Ю., Івашина Г.О. Основи наукових досліджень: Підручник. – Херсон, 2001. – 342 с.

27.                       Горбач О. „Арго”. Енциклопедія українознавства. Перевидання в Україні. – Львів, 1993. -  Т.1. – С.57-58.

28.                       Грищенко І.М., Григоренко О.М., Борисейко В.А. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник. – К.: КНТЕУ, 2001. – 242 с.

29.                       Демиденко Л.П. Речевые ошибки. – М.: Высшая школа, 1986. – 240 с.

30.                       Дзендзелівський Й. „Арґо нововижівських кожухарів на Волині”. – Ужгород, 1977. – С.281-333.

31.                       Дзюбишина-Мельник Н. Я. Сучасний жаргон й сучасне розмовне мовлення // Наукові записки Національного університету «Києво-Могилянська Академія». – Т. 20. Філологічні науки. – К., 2002. – С. 15.

32.                       Дидро Д. Сочинения в 2-х т. Т. 1. - М.: "Мысль", 1986. - С. 27 –32.

33.                       Донченко Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема // Дивослово. – 2006. – № 5. – С. 2–5.

34.                       Драгунова Т.В. Общение с товарищами как особая сфера жизни подростков // Возрастные и индивидуальные особенности младших подростков. - М.: Педагогика, 1967. - С.305-318.

35.                       Друм Т. Сленг: погляд зсередини // Дивослово. – 1998. - № 12.

36.                       Єрмоленко С. Вивчення жаргонізмів // Українська мова та література. – 2004. - № 38. – С.11-13.

37.                       Єрмоленко С. Знати і „фільтрувати”: З практики вивчення жаргонізмів / Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2005. - № 7-8. – С. 168-174.

38.                       Життєва компетентність особистості: Наук.-методичний посібник / За ред. Л.Сохань, І.Єрмакова, Г.Несен. – К., 2003. - С. 111-138.

39.                       Жуков Ю.М., Петровская Л.А., Растянников П.В. Диагностика и развитие компетентности в общении. - М., 1991. - 96 с.

40.                       Златів Л. Уроки рідної мови. Конспекти уроків. Книга для вчителя. 6 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. – 184 с.

41.                       Кабиш О. Актуалізація окремих груп маркованої лексики в українській мові кінця 20 –  початку 21 століття // Дивослово. – 2007. - № 6. –
С.33-35.

42.                       Кващук Л.  Проблема комунікативної компетентності вчителя початкових класів // Наукові здобутки студентів і магістрантів – школі ХХІ століття: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 14-15 березня 200 7 року. – Полтава: ПДПУ, 2007. – 208 с.

43.                       Клименко Н. Новотвір чи мапування? // Урок української. – 2004. - №10. – С.21-27.

44.                       Кононенко Є. Українська сороміцька культура належить до shit-культури / Україна молода, п’ятниця, 25 травня 2007 р. - С.19.

45.                       Конюхова Л. Основні тенденції в лексиці сучасних ЗМІ: позитивні і негативні моменти // Плам’я століть. – 2004. – № 3-4. – С.200-209.

46.                       Коротенький словничок сучасного молодіжного сленгу // Політика і культура. – 2002. - №31. – С. 43.

47.                       Костіна Ф.І. Культура мовлення школярів: комунікативний аспект // Вивчаємо українську мову та літературу. - № 33 (109). – листопад. –
С. 2-9.

48.                       Кочерган Н. П. Вступ до мовознавства: Підручник для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти. – К.: Видавничий центр „Академія”, 2002. – 368 с.

49.                       Кровицька О. Українська лексикографія: теорія і практика. – Львів, 2005. – 175 с.

50.                       Кузьмина Н.В. Методы системного педагогического исследования. – Л.: 1980. – 206с.

Категорія: Магістерська | Додав: damar (28.07.2008) | Автор: damar E W
Переглядів: 2727 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]