Головна » Статті » Мовознавство » Історія, теорія, методологія |
Казанська лінгвістична школа (70-80-ті рр. ХІХ ст.) Засновник: І.О. Бодуен де Куртене Представники: М.Крушевський, В.Богородицький, В.Радлов, С.Кулич, К.Аппель Основні положення: - Існує лише індивідуальне мовлення. - Національна мова існує лише в ідеалі. - Заклик вивчати людину як носія мови. - Намагались обґрунтувати необхідність і важливість описового аналізу мови. - Існує два стани мови: статика і динаміка. - Мову розглядали як діяльність, що розгортається в часі і просторі. - Мова – це система. - Антиномія мови і мовлення. - Введення в мовознавство понять «фонема» та «морфема» (Б. де Куртене). - Концепція мовних союзів і теорія чергувань. - Проблема лінгвістичного часу. - Увага до важливості вивчення мовних афазій. | |
Переглядів: 4646 | |
Всього коментарів: 0 | |