Головна » Статті » Курсові, дипломні та магістерські » Магістерська |
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 Отже, розглянувши теоретичні основи формування лінгвокомунікативної
компетентності школярів (на прикладі сленгу), можна зробити такі висновки: 1.
Виникнення
та інтенсивний розвиток сленгу пов’язаний як із соціальними та політичними
змінами, так і має яскраво виражений психологічний характер. 2.
Дослідження
сленгу української мови – явище нове. Лише зараз починають з’являтися праці,
присвячені цій проблемі. 3.
До
цього часу немає загальноприйнятої думки щодо класифікації соціальних
діалектів, а також – однозначної думки щодо визначення таких термінів, як
„сленг”, „жаргон”, „арго”, „професійний жаргон”. 4.
Погоджуємось
із думкою В. Хом’якова, що сленг – це ”відносно стабільний для певного періоду,
широко розповсюджений та загальнозрозумілий пласт нелітературної лексики і
фразеології у середовищі живої розмовної мови, вельми неоднорідний за своїм
генетичним складом та ступенем наближення до літературної мови; має яскраво
виражений емоційно-експресивний оціночний характер, що часто є
протестом-насмішкою над соціальними, етичними, естетичними, мовними та
іншомовними умовностями та авторитетами”. 5.
На
основі вище зазначеного можна стверджувати, що сленг займає особливе місце в
лексичній системі української мови, а тому не можна оминати його при вивченні
курсу сучасної української мови у школі. В умовах правильно підібраних методик
сленг може мати великий виховний вплив. 6.
Аналіз
програм та підручників з української мови вказує на необхідність вивчення
сленгової лексики та формування на її основі лінгвокомунікативної
компетентності учнів. Зміст програм і підручників майже не орієнтує вчителів на
вивчення сленгу, однак сучасні зміни в лексичній системі вказують на
необхідність його вивчення з метою корекції мовлення школярів. 7.
Сленг
сприяє кращому пізнанню лексичної системи мови, адже він яскраво ілюструє всі
особливості її функціонування. | |
Переглядів: 2096 | |
Всього коментарів: 0 | |