Головна » Статті » Педагогіка |
У розділі матеріалів: 59 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 » |
27-28 запитання 27. Нетрадиційні кроки, їх характеристика 28. Поняття контролю. Методи і форми контролю. Ф-ії контролю |
25-26 запитання Домашня навчальна робота. Види Д/з. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. 12-бальна система оцінювання |
22-24 запитання Урок, як форма організації навчання. Вимоги до уроку. Структура уроку Класно-урочна система. Історія виникнення та сучасний стан Структура уроків в залежності від дидактичної мети |
19-21 відповіді Методи стимулювання навчальної діяльності учнів Методи контролю і самоконтролю у навчанні Організаційні форми навчання. Типологія уроків |
16-18 відповіді Навчальні плани Сутність методів, прийомів і засобів навчання. Підходи до класифікації методів навчання. Характеристика методів організації навчально-пізнавальної діяльності |
13-15 запитання Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти Навчальні програми Навчальні підручники і посібники. Вимоги до них. Проблема створення електронних джерел |
8-12 запитання Принцип науковості та доступності навчання Принцип наочності навчання Принцип активності та свідомості у навчанні Сутність і завдання дидактики, її основні категорії. Актуальні завдання дидактики в умовах розвитку загальноосвітніх навчально-виховних закладів відповідно до вимог Національної доктрини розвитку освіти України. |
5-7 запитання Викладання як діяльність учителя. Структура діяльності вчителя в навчальному процесіПринципи навчання, наукові засади їх становлення в історії розвитку.Принцип систематичності і послідовності. |
1-4 запитання ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ Сутність навчання, його методологічна основа, рушійні сили процесу навчання. Функції та мотиви навчання. Типи навчання, їх характеристика. Процес навчання та Учіння. |
20-21 запитання Місце і роль сім’ї у вихованні дітей. Функції сім’ї у вихованні дітей. Принципи сумісної роботи педагогів і батьків |