Головна » Статті » Педагогіка |
У розділі матеріалів: 59 Показано матеріалів: 51-59 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 |
17-19 питання Дитячі та юнацькі організації Участь сім'ї і громадськості в організації дозвілля школярів Позашкільні навчально-виховні заклади |
14-16запитання Завдання, шляхи та засоби фізичного виховання. Колектив і його роль у вихованні школярів. Ознаки колективу. Стадії розвитку колективу. Діалектика розвитку колективу. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про особливості виховання особистості в колективі. |
відповіді на 11-13 запитання Розумове виховання. Формування наукового світогляду Завдання і зміст морального виховання. Шляхи і засоби морального виховання. Завдання , шляхи та засоби трудового виховання. Ідея трудового виховання в історії розвитку педагогіки і шкільництва. |
відповіді на 8-10 запитання Характеристика методів організації діяльності і формування поведінки. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про доцільність і ефективність методів організації діяльності їх роль у формуванні особистості вихованця. Характеристика методів стимулювання поведінки і діяльності вихованців. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про місце і роль покарань і заохочень у системі виховання. Методи контролю та аналізу рівня вихованості. |
відповіді на запитання з теорії виховання 4-7 запитання Закономірності виховання їх характеристика. Принципи національного виховання. Їх характеристика. Сутність методів, прийомів і засобів виховання. Методи формування свідомості особистості |
відповіді на 1-3 питання з теорії виховання ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ Самовиховання, його сутність, умови, етапи, прийоми реалізації |
Діяльність, активність і
спілкування як чинники розвитку особистості Вікова періодизація розвитку школяра Особливості системи освіти в провідних країнах світу |
Основні напрямки всебічного
розвитку особистості Методологія та методи Н-П дослідження. Їх елементи (етапи) Поняття про розвиток і формування особистості. |
ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ Роль Духновича, Грінченка, Ушинського у розвитку національної педагогічної думки Мета, характер, ідеал національного виховання. Українська народна педагогіка про мету виховання |