Головна » Статті » Педагогіка » Державний іспит із педагогіки

У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
1-4 запитання
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Сутність навчання, його методологічна основа, рушійні сили процесу навчання.
Функції та мотиви навчання. Типи навчання, їх характеристика.
Процес навчання та Учіння.
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 3459 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

20-21 запитання
Місце і роль сім’ї у вихованні дітей. Функції сім’ї у вихованні дітей.
Принципи сумісної роботи педагогів і батьків
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 3690 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

17-19 питання
Дитячі та юнацькі організації
Участь сім'ї і громадськості в організації дозвілля школярів
Позашкільні навчально-виховні заклади
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 1829 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

14-16запитання
Завдання, шляхи та засоби фізичного виховання.
Колектив і його роль у вихованні школярів. Ознаки колективу. Стадії розвитку колективу.
Діалектика розвитку колективу. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про особливості виховання особистості в колективі.
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 4411 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

відповіді на 11-13 запитання
Розумове виховання. Формування наукового світогляду

Завдання і зміст морального виховання. Шляхи і засоби морального виховання.
Завдання , шляхи  та засоби трудового виховання. Ідея трудового виховання в історії розвитку педагогіки і шкільництва.
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 4803 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

відповіді на 8-10 запитання
Характеристика методів організації діяльності і формування поведінки. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про доцільність і ефективність методів організації діяльності їх роль у формуванні особистості вихованця.
Характеристика методів стимулювання поведінки і діяльності вихованців. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про місце і роль покарань і заохочень у системі виховання.
Методи контролю та аналізу рівня вихованості.
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 4721 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

відповіді на запитання з теорії виховання 4-7 запитання
Закономірності виховання їх характеристика.
Принципи національного виховання. Їх характеристика.
Сутність методів, прийомів і засобів виховання.
Методи формування свідомості особистості
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 5104 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (1)

відповіді на 1-3 питання з теорії виховання

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ

1. Сутність виховання, його мета. Завдання складових частин всебічного, гармонійного розвитку особистості.
Самовиховання, його сутність, умови, етапи, прийоми реалізації
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 3755 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

Діяльність, активність і спілкування як чинники розвитку особистості
Вікова періодизація розвитку школяра
Особливості системи освіти в провідних країнах світу
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 3710 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

Основні напрямки всебічного розвитку особистості
Методологія та методи Н-П дослідження. Їх елементи (етапи)
Поняття про розвиток і формування особистості.
Державний іспит із педагогіки | Переглядів: 9206 | Додав: damar | Дата: 29.07.2007 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-21