Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 345 Показано матеріалів: 331-340 |
Сторінки: « 1 2 ... 32 33 34 35 » |
16-18 відповіді Навчальні плани Сутність методів, прийомів і засобів навчання. Підходи до класифікації методів навчання. Характеристика методів організації навчально-пізнавальної діяльності |
13-15 запитання Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти Навчальні програми Навчальні підручники і посібники. Вимоги до них. Проблема створення електронних джерел |
8-12 запитання Принцип науковості та доступності навчання Принцип наочності навчання Принцип активності та свідомості у навчанні Сутність і завдання дидактики, її основні категорії. Актуальні завдання дидактики в умовах розвитку загальноосвітніх навчально-виховних закладів відповідно до вимог Національної доктрини розвитку освіти України. |
5-7 запитання Викладання як діяльність учителя. Структура діяльності вчителя в навчальному процесіПринципи навчання, наукові засади їх становлення в історії розвитку.Принцип систематичності і послідовності. |
1-4 запитання ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ Сутність навчання, його методологічна основа, рушійні сили процесу навчання. Функції та мотиви навчання. Типи навчання, їх характеристика. Процес навчання та Учіння. |
20-21 запитання Місце і роль сім’ї у вихованні дітей. Функції сім’ї у вихованні дітей. Принципи сумісної роботи педагогів і батьків |
17-19 питання Дитячі та юнацькі організації Участь сім'ї і громадськості в організації дозвілля школярів Позашкільні навчально-виховні заклади |
14-16запитання Завдання, шляхи та засоби фізичного виховання. Колектив і його роль у вихованні школярів. Ознаки колективу. Стадії розвитку колективу. Діалектика розвитку колективу. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про особливості виховання особистості в колективі. |
відповіді на 11-13 запитання Розумове виховання. Формування наукового світогляду Завдання і зміст морального виховання. Шляхи і засоби морального виховання. Завдання , шляхи та засоби трудового виховання. Ідея трудового виховання в історії розвитку педагогіки і шкільництва. |
відповіді на 8-10 запитання Характеристика методів організації діяльності і формування поведінки. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про доцільність і ефективність методів організації діяльності їх роль у формуванні особистості вихованця. Характеристика методів стимулювання поведінки і діяльності вихованців. А.С. Макаренко і В.О. Сухомлинський про місце і роль покарань і заохочень у системі виховання. Методи контролю та аналізу рівня вихованості. |